Kerkschooldienst 19 juni

Elk jaar in februari hebben de christelijke scholen De Twijn, De Schalm en het Kompas kerk-schoolweken, in samenwerking met kerken in Alblasserdam. Dit jaar kon dat vanwege corona niet doorgaan in februari en zijn de weken verplaatst naar juni. Gedurende twee weken hebben de kinderen het op school over het thema ‘Van wie ben jij er één?’ over Maria en Jezus. Tijdens die weken krijgt de onderbouw bezoek van een van de voorgangers en gaat de bovenbouw op bezoek in één van de kerken. Als ‘afsluiting’ vindt er vervolgens in alle deelnemende kerken een kerkdienst aan de hand van het thema plaats. (zie de foto voor de tijden en dagen!) In de Elthetokerk wordt al een aantal jaren de dienst voor de allerjongste kinderen georganiseerd. Zo ook dit jaar.

Op 19 juni zal er dus een kerkschooldienst zijn gericht op peuters en jonge kleuters. Het zal gaan over de bruiloft van Kana. U bent natuurlijk van harte welkom om mee te vieren. Maar heeft u geen behoefte aan de drukte die zo’n peuterdienst met zich meebrengt, bent u van harte welkom in één van de andere kerken.