Kerkschooldienst 19 juni

Vandaag was er dan de Kerk/schooldienst in onze kerk. Al vroeg stroomde de kerk vol met zeer jonge bezoekers met ouders en grootouders. Het was een kerkdienst met het thema : de bruiloft te Kana. En het werd een echt feest!

Er was natuurlijk een bruidspaar, een rijk gedekte tafel. Er werd gezongen en gedanst. De wijn was op…dus werd een water in wijn veranderd. Er waren ringen en de knielbank werd door alle kinderen uitgeprobeerd. Wat was het een geweldige afsluiting en wat heeft jong en oud genoten! Er waren positieve reacties van iedereen toen en werd nagepraat bij de koffie, thee en limonade met natuurlijk echte, heerlijke, minibruiloftstaartjes.

Dank aan de voorbereidingscommissie. Want tenslotte, al lijkt dat soms wel, gaat zoiets niet vanzelf…