Kliederkerk Alblasserdam

Op zondag 3 juli vanaf 12.00 tot 14.00 uur is er in de Elthetokerk (Blokweerweg 22) weer een Kliederkerk Alblasserdam (samenwerking tussen de Elthetokerk en wijkgemeente De Brug)!

Kliederkerk is voor kinderen van 0-12 jaar met hun ouders/verzorgers én alle anderen die het leuk vinden om mee te doen, van jong tot oud! Ook mensen zonder kinderen of opa’s en oma’s  zijn dus van harte welkom om mee te doen, mee te kijken, mee te knutselen, te praten en te vieren!

Het thema is ‘Spoorzoeken’ naar aanleiding van het verhaal van het verloren muntje. Als het weer het toelaat, zullen we veel activiteiten buiten op het plein doen!  We gaan dit keer eerst met elkaar eten, daarna verkennen we het thema met allerlei activiteiten (voor jong en oud) en we sluiten af met een korte viering.

Je bent van harte welkom!

Mocht je vragen hebben: je kunt mailen of appen/bellen naar ds. Hester Radstake, radstake@elthetokerk.nl 06 82322909

De allerbeste manier om meer te weten te komen is natuurlijk een keer mee komen doen. Tot dan!