Actie van de maand

Waarom actie van de maand?

Door corona is ook onze gemeente geld misgelopen, diverse acties konden niet doorgaan, zoals de markten die altijd grote inkomstenposten waren. Er is veel geld besteed om de verbondenheid in de gemeente te onderhouden, het kerkbezoek was minimaal, enz…

We hebben besloten er SAMEN voor te gaan!

Het komende jaar zullen er elke maand acties gehouden worden. Leuk activiteiten die geld op brengen. Alles is bestemd voor de gemeente. Elke maand melden we de actie van de maand op deze pagina.

Kerstactie afgerond!

De Kerstmanden zijn verloot, de Kerststukjes zijn opgehaald en dit leverde een mooi bedrag op! Dank aan iedereen die hier veel werk voor verzet heeft.

De kinderen hebben inmiddels een presentje gekregen voor het mooie bedrag wat zij opgehaald hebben. De hoogte van dit totaalbedrag volgt.

De kinderen hebben met elkaar de twintig Euro weten te vermeerderen naar een heel mooi bedrag van

€358,40. GEWELDIG

Mini orgelconcert

Wat was het mooi dat we toch een mini kerstconcertje te horen kregen afgelopen zondag in de kerk. Na de kerkdienst konden de mensen blijven zitten om te luisteren en wat was Jochem blij dat iedereen ook echt bleef.Hij speelde enkele mooie kerstliederen op het orgel en kreeg een welverdiend applaus. Maar mooier nog, want daar deed hij het vooral voor, een mand vol geld. Wat bestemd is voor de kinderactie voor onze kerk. Ruim € 79, = euro wist hij bij elkaar te spelen. Geweldig!!! En ook echt verdiend!