Het is inmiddels maart en er is weer veel gebeurd. We hadden deze periode het thema Ga je mee veranderd in Speel je mee. Dus hebben we een spelletjesmorgen gehouden. Na de kerkdienst was er gebruikelijk de koffie en toen kwamen de spelletjes op tafel. Er werd fanatiek gespeeld. Mens erger je niet, sjoelen, pim pam pet, enz. Onder het genot van een glaasje fris of een advocaatje hadden we een hele leuke morgen.

Spelletjes na de kerkdienst. Thema: “Speel je mee”.

Er was weer een Elthetotafel. Er stond Hollandse pot op tafel. Stamppot, ovenschotel enz. Met 20 mensen zaten we aan tafel. Hebben heerlijk gegeten en vooral fijne gesprekken met elkaar gevoerd.

Elthetotafel 24-2-2024

We verleenden onze medewerking aan de kerk/school weken. Bijna 100 kinderen brachten een bezoek aan onze kerk waar ze een speurtocht hielden door de kerk. Alles werd bekeken en besproken. Ze verdienden zo letters waarvan ze het antwoord konden vormen op de vraag wat betekend Eltheto. Er bleken allerlei woorden mogelijk en er kwamen dan ook verrassende oplossingen.

Kerk & School

We hebben ook een afsluitende dienst gehouden voor en met kinderen. Er waren niet veel kinderen vanuit de scholen gekomen maar het was een leuke ontspannen dienst met oog en oor voor de kinderen en de aandacht die zij verdienden. Met dank aan Dominee Hartogsveld.

Zie de foto’s op de fotopagina.

En nu zijn we bezig aan de veertigdagentijd. Diensten met als thema Maak morgen mogelijk. In de stille week zullen er 4 diensten zijn. Waarvan 2 in eigen beheer en 2 met een gastpredikant. Op witten donderdag starten we de dienst met een sobere maaltijd met elkaar met daarna vieren we het avondmaal. Op vrijdag vieren we goed vrijdag, zaterdag is er de Paaswake en op zondag een Paasdienst. Voor tijden zie de agenda.

Met Palmpasen is er aandacht voor de kinderen. Tijdens de dienst zullen kinderen met ouders, grootouders palmpaasstokken versieren met aan het eind van de dienst natuurlijk de optocht door de kerk.

Voor tijden zie de agenda.