Schoonmaak kerkgebouw

Omdat onze vaste mensen die de schoonmaak van het kerkgebouw jaren op zich hadden genomen hadden besloten te stoppen, moest er een plan komen. Hoe moest dat opgelost worden….Na veel nadenken ontstond het plan om met een groep vrijwilligers aan de gang te gaan. En binnen korte tijd hadden we een grote groep mensen die zo af en toe wel een keer schoon willen maken. Vanaf mei wordt er nu elke maand een keer een grote schoonmaakochtend gehouden. We pakken met ongeveer 7 mensen de boel aan.  Op deze manier ben je maar een paar keer per jaar aan de beurt. En de eerste keer was al een groot succes. We hadden in twee uur tijd weer een schone fris ruikende kerk, er was een gezellige ochtend met elkaar en ook nog eens koffie met gebak!

Het is absoluut geen straf om hier aan mee te werken en iedereen is vrij om zich toch nog aan te melden als “vrijwillige schoonmaakhulp”