Rommelmarkt 30 April

ROMMELMARKT 2022

Zaterdag 30 april was er dan eindelijk weer de traditionele rommelmarkt. Dit keer met heel veel spullen, want door de Covid is er een paar jaar geen rommelmarkt geweest en iedereen had wel keurig alle spullen bewaard. Zolders, garages en kelders werden leeggehaald en alles werd naar de kerk gebracht. De week voor de dag van de markt werd er heel hard gewerkt door verschillende mensen. Er werden dingen uitgezocht, er werd gesorteerd, er werd geëtaleerd, alles werd geprijsd en zaterdag was het dan eindelijk zo ver!

Er was van alles te koop, er werden verlotingen gedaan, het Rad van fortuin draaide en natuurlijk was er koffie en thee met iets lekkers en pannenkoeken te eten.

Ongelooflijk als je bedenkt dat er een groep van 50 vrijwilligers deze dag in touw was!!!

Wat een gezelligheid, maar ook wat een verbondenheid geeft zo’n dag.

Voor foto’s van deze dag kijk op de pagina foto’s rommelmarkt 2022. Rommelmarkt 2022 Veel foto’s die laten zien hoe leuk het was, waaronder ook foto’s van Peter Stam, dank daarvoor.

En wat natuurlijk heel belangrijk is wat de opbrengst van deze dag was….helemaal precies weten we het nog niet maar kunnen wel uitgaan van € 2500,=

Dank aan iedereen die zich voor dit alles heeft ingezet. En…..u kunt weer gaan sparen voor de volgende markt. Maar heeft u tussentijds dingen van waarde, die u kwijt wilt,  dan is er ook een mogelijkheid dat u het schenkt aan de kerk en wij het via marktplaats verkopen. U kunt dit melden bij iemand van de kerkenraad.