Kerststukken te koop!

Ook dit jaar zijn er weer schitterende kerststukken te koop, gemaakt door onze bloemistes. Ze zijn vooraf te bestellen d.m.v. een mail naar d.resseler-vink@hccnet.nl

U kunt kiezen uit schitterende kerststukken in de prijsklasse tussen €12,50 en € 35,00

Het is mogelijk om voorkeuren aan te geven wat betreft vorm, kleur, met of zonder kaarsen. Ook worden er deurhangers gemaakt van € 25,00 – € 35,00, dit is wel een beperkt aantal, dus wees er snel bij.

De bloemstukken worden in de kerk gemaakt en zullen op vrijdag 9 december voor u klaar staan. bij de bestelling krijgt u dan een tijd waarop u welkom bent om de bestelling op te halen, dit om te voorkomen dat er een grote drukte ontstaat in de kerk.

De opbrengst van de kerststukken is bestemd voor kerkelijke doeleinden.

Bestellen kan tot 1 december.