Palmzondag – 5 april 2020

Deze viering wordt om 11 uur live uitgezonden via www.kerkdienstmeebeleven.nu. U klikt deze link aan, vervolgens zoekt u de Elthetokerk op in de lijst die verschijnt. U komt nu op de pagina van de Elthetokerk. U kunt nu kiezen voor de video als u om 11 uur zondagmorgen kijkt. Als u later terug wilt kijken, klikt u op archief en klikt de desbetreffende dienst aan.

Het kan mooi zijn om van te voren een liedboek klaar te leggen en een kaars neer te zetten.

Aan het begin van de komende vieringen zullen we ook in de kerk een kaars aansteken, u kunt dat dan tegelijkertijd doen.

Mocht u voorbeden willen doorgeven kan dat naar Hester (zie gegevens onder aan de mail), laat dan alstublieft ook weten of u ze uitgesproken wilt zien tijdens de viering of dat ze in stilte gebeden moeten worden.

Collecte
Omdat we niet meer met elkaar samenkomen, willen we de komende weken digitaal collecteren. U kunt uw bijdragen overmaken met vermelding van “zondag 5 april” aan

1. diaconie, ten behoeve van Kerk in Actie, Paaschallenge voor jongeren: zie https://www.kerkinactie.nl/projecten/jongeren-doorleven-het-paasverhaal op het rekeningnummer van de diaconie: NL61 INGB 0006475321 t.n.v Diaconie Elthetogemeente

2. kerkelijke doeleinden, op het rekeningnummer van de kerk: NL04 SNSB 081 52 94 689 t.n.v. Kerkvoogdij Elthetogemeente