Online avondgebeden in de week van gebed

Online avondgebeden in de Week van gebed

Vanaf zondag 16 januari, 16:00 uur zal er via het YouTube-kanaal van de Elthetokerk een online avondgebed beschikbaar komen. Het is een korte viering in de traditie van Taizé, die aansluit bij de thema’s van de jaarlijkse Week van Gebed van de Wereldraad van Kerken: Licht in het duister

Als stilteviering-werkgroepen van Eltheto en De Brug en het opnameteam van De Brug hebben we geprobeerd om een bescheiden online alternatief te bieden voor de vele avondgebeden die door corona zijn vervallen.

Meevieren met dit gebed kan op elk moment vanaf zondag 16 januari om 16:00. Eenieder is vrij om dat meevieren op een eigen, persoonlijke manier in te vullen.

Voor de Liturgie klik op de volgende link. Liturgie Avondgebed 16 januari 2022

Een uitgebreidere toelichting vindt u onder het kopje kerkdiensten, Taizé Vesper.

We streven ernaar om op korte termijn nog twee avondgebeden online beschikbaar te maken. Zie hiervoor Nieuwsbrieven en/of  Agenda