Iedereen kan vanaf nu de kerkdienst met beeld en geluid mee-beleven op zondagmorgen.

De site waarop dit te beleven valt heet, heel logisch: kerkdienstmeebeleven.nu of klik op de afbeelding hierboven.
(Klik, om 5 minuten voor 10 uur, op deze site, achter Alblasserdam, op Elthetokerk (blauw) en wacht op de live uitzending op zondagmorgen, of ……..ga op een ander moment naar “uitklappen voor het archief “.)

We bouwen vanaf nu ook het archief op om de diensten op deze wijze achteraf mee te kunnen beleven op deze site. Dit kan dan op ieder moment en gedurende een aantal weken.

Te ontvangen op alle computers en ook op IPad of andere tablets en mobiele telefoons via internet.

Het gebruik van deze site is steeds volledig gratis.

We wensen een ieder veel luister- en kijkplezier toe.

Mochten zich hierbij vragen of moeilijkheden voor doen bel dan s.v.p. 06 222 10 335.

kerkdienstmeebeleven.nu

Zie ook het tapje – – – KERKDIENST(EN) MEEBELEVEN – –