Gedachtenisdienst

In veel Protestantse Gemeenten wordt rond de laatste zondag van het Kerkelijk jaar een gedachtenisdienst gehouden, waarin de namen van de overledenen van het afgelopen jaar uit de Kerkelijke Gemeente worden genoemd.

Maar veel mensen denken dan ook aan iemand anders die ze moeten missen. Voor corona werd er in de kerkdienst de gelegenheid geboden om zelf een kaarsje aan te steken voor degene die in jouw gedachten is/zijn.

Helaas kan dat ook dit jaar weer niet. Daarom willen wij een ieder, gemeentelid of anders geïnteresseerde, de gelegenheid bieden om op zaterdag 20 november tussen 16.00 uur en 17.00 uur een kaarsje aan te steken voor degene die je mist. Een persoonlijk moment van gedenken.

Deze kaarsjes zullen ook zondag 21 november  tijdens de gedachtenisdienst  opnieuw ontstoken worden.

In verband met de covid-19 maatregelen is er een looproute in de kerk en vragen wij u tijdens het lopen een mondkapje te dragen.