Een vooraankondiging over de diensten rond Kerst

Door de geldende Covid19 maatregelen kunnen de Kerstdiensten ook dit jaar niet zoals we het gewend zijn.

De Kliederkerk-Kerst op 19 december en de Kerstzangdienst op 22 december zullen beiden NIET doorgaan.

Voor de anderen diensten hebben we de volgende alternatieven bedacht:

• Op kerstnacht 24 december kunt u via een YouTube link een Kerstnachtviering thuis meevieren.

Deze dienst is voorbereid door ds. Hans van Walsum van Wijkgemeente De Brug en ds. Hester Radstake van de Elthetokerk. Muzikale medewerking wordt (als het goed is) verleend door organist Adriaan Arkeraats, trompettist en zangers.

Mocht u geen mogelijkheid hebben een viering thuis online mee te vieren, maar u wilt toch ’s avonds de dienst meevieren, neemt u dan even contact op, dan proberen we u te koppelen aan een ander gemeentelid waar u thuis welkom bent.

Mocht op 14 december blijken dat de avond Lock down vervalt, wordt deze gezamenlijk voorbereidde dienst fysiek gehouden in de Ontmoetingskerk met plekken voor aanwezigen op 1.5 meter afstand. In de volgende nieuwsbrief leest u het definitieve besluit.

• De kinderen hebben samen met dominee Hester al eerder in een lege kerk de kinderkerstviering Er komt een YouTube link waardoor u thuis het kinderkerstfeest kunt bekijken en meevieren!

• Op kerstmorgen is er om 10 uur een korte kerstmorgendienst (dus zonder kinderkerstspel). Voor deze viering gelden de dan geldende covid-regels.