Kinderkring

Gelukkig draait de kinderkring weer op volle toeren na de coronatijd. Het was duidelijk dat de kerk en de kinderen elkaar hebben gemist. Gelukkig is er in die tijd wel geprobeerd om contact met elkaar te houden, maar niets is leuker dan weer gewoon bij elkaar te komen. De kerkdienst vanaf het begin meemaken, tijdens het zingen van de gemeente met de kinderkaars de kerk uit te lopen. Dan in hun eigen ruimte in te gaan op het thema van de dienst door middel van een verhaal, wat knutselen en vooral plezier maken. Na ongeveer een half uur komen de kinderen terug in de kerk en vertellen zij wat ze gedaan hebben. Dan het moment van de zegen en het slotlied maken ze weer met de gemeente mee. Je ziet de kinderen genieten en gelukkig is er nu na afloop ook weer limonade en wat lekkers en tijd voor een praatje.

De aandacht voor de kinderen is iets wat wij heel belangrijk vinden en waar jong en oud van geniet.