Kerst-diensten

Van harte welkom bij één van de kerst-diensten!

Of u nu wekelijks in de Elthetokerk komt, of een enkele keren per jaar. Of u heel gelovig bent of graag een keer de sfeer van kerst wilt proeven en meemaken. Of u bij ons bekend bent of onbekend. Iedereen is van harte welkom! Wij zien naar uw komst uit!

24 december om 22.00 uur (21.50 begint de samenzang): de Kerstnachtdienst

Thema: Cirkel van hoop, geloof, liefde, trouw én vrede

Met medewerking van sopraan Kitty de Geus, het Eltheto-kerstkoor olv Cor Resseler, Jacques Verhagen op klarinet en Coen van den Brom op orgel.

U wordt uitgenodigd om uw eigen lichtje (het liefst ergens in, bijvoorbeeld in een lantaarntje of windlicht) mee te nemen.

25 december om 10.00 uur: de Kerstmorgendienst

Dit is een dienst voor jong en oud met als thema ‘Wat is Kerst?’. De kinderen zijn er de hele dienst bij en zij spelen het kerstverhaal uit (ook voor kinderen buiten de kinderkring is er de mogelijkheid om mee te spelen). We zingen veel bekende kerstliedjes en denken met elkaar na over wat kerst allemaal is.