Stilteviering zondag 12 september

Stilteviering in de Elthetokerk

Op 12 september om 19:00 is er een Taizé-vesper in de Elthetokerk (Blokweerweg 22, Alblasserdam)….,,

Taizé viering Eltheto

Het is een korte viering bij het vallen van de avond in de oecumenische traditie van de gemeenschap van Taizé. Vertrouwde elementen in de vesper zijn meditatieve liederen, gebeden, een gedeelte uit de bijbel, veel ruimte voor verstilling en een zegenwens.

Iedereen is van harte welkom! Aanmelden kan via stilteviering@gmail.com of 078‑691 2690.

We willen graag weten hoeveel mensen er komen om de kerk in te richten op een manier die liturgisch past en rekening houdt met corona-preventie.

Met deze vesper willen we de draad weer oppakken van de stiltevieringen in Ontmoetingskerk, Ha

venkerk en Ethetokerk op elke tweede zondag van de maand. Preciese data, tijden en locaties van volgende vieringen maken we later bekend.

We hopen dat deze vieringen rust en inspiratie mogen brengen, juist ook in deze tijd.

Ds. Carol van Wieren, Coen van den Brom

Aanmelden? à stilteviering@gmail.com