Stilteviering 13 december

Stilteviering.

Op 13 december zal er weer een stilteviering worden gehouden om 17.00 uur in de Havenkerk. De stilteviering is een maandelijkse viering in samenwerking tussen de Havenkerk, Ontmoetingskerk en Elthetokerk. Het is een viering van ong. een half uur waar veel ruimte voor verstillende liederen is (vaak Taizeliederen), Bijbellezing, moment van persoonlijke bezinning en verstilling en gebeden.

Ditmaal is het thema ‘Verwachting’.  U bent van harte uitgenodigd de viering mee te maken. Wel dient u zich in verband met de coronamaatregelen van te voren op te geven via het mailadres stilteviering@gmail.com.  Ook in verband met de maatregelen zal er niet gezamenlijk worden gezongen, maar zullen een paar liederen worden gespeeld via de geluidsinstallatie en zal er vocale medewerking worden verleend door Coen van den Brom.

De eerstvolgende viering zal worden gehouden op 17 januari in de Elthetokerk om 17.00 uur.

Ds. Carol van Wieren.