Zondag 12 December

Zondag 12 december

Deze zondag is het derde advent, zondag gaudete, verheugt u. Op deze zondag lezen we over de ontmoeting tussen Maria en Elisabeth uit Lucas 1. We vieren ook de Maaltijd van de Heer. Een vreugdevol gebeuren, waarbij we verbonden mogen zijn met Hem en met elkaar.

We vieren het Avondmaal op de eigen plekken . Als u thuis met ons meeviert, nodigen we u uit om iets van brood en wijn (of cracker en sap) klaar te zetten en thuis mee te vieren.

Kinderkring

De komende zondagen 12 december en 25 december zal er geen kinderkring zijn. We hebben dit besloten omdat de besmettingen ook onder kinderen hard rondgaan en tijdens de kinderkring afstand houden van de leiding geen doen is.

Op zondag 12 december na de kerkdienst zal Jochem een mini orgelconcertje verzorgen met een aantal kerstliedjes en andere muziek. De toegang is gratis, maar Jochem vraagt om na afloop uw waardering uit te spreken in de vorm van Euro’s als bijdrage voor het concert (opbrengst is dus voor de actie voor de kerk).

Kijkt u via de livestream mee dan kunt u na het orgelspel na de zegen blijven kijken en zo het concert meeluisteren. Wilt u iets overmaken, stuur dan een berichtje naar Coen of Hester.

Tot zondag!