Stiltevieringen vanaf 11 oktober

Taizé viering Eltheto

Stiltevieringen

Vanaf 11 oktober zal er elke tweede zondag van de maand weer een stilteviering zijn.

In corona-tijd zal de invulling iets anders zijn, maar het blijven korte vieringen van ongeveer een half uur met meditatieve muziek, gebeden, een gedeelte uit de bijbel, veel ruimte voor verstilling en een zegenwens. De vieringen zijn steeds rond het vallen van de avond, dus in de zomer en winter op verschillende tijden.

Iedereen die geïnteresseerd is, is van harte welkom. Bij deze vieringen volgen we de corona-preventiemaatregelen zoals die nu in de kerken al gebruikt worden. Wilt U zich daarom uiterlijk op de donderdag voor een viering aanmelden? Dat kan via stilteviering@gmail.com of evt. via 078‑691 2690.

Wanneer? Waar? Aanmelden tot:
11 oktober 19.00 uur Ontmoetingskerk 8 oktober
8 november 17.00 uur Elthetokerk 5 november
13 december 17.00 uur Havenkerk 10 december
10 januari 17.00 uur Elthetokerk 7 januari
Alle data onder voorbehoud van corona-beperkingen

Data vanaf februari volgen t.z.t.

We hopen dat deze vieringen rust en inspiratie mogen brengen, juist ook in deze tijd.

Ds. Carol van Wieren, Coen van den Brom