Kliederkerk

Kliederkerk Alblasserdam

Op zondag 20 maart 16.00-18.00 (binnenlopen vanaf 15.45 uur) is er in de Havenkerk eindelijk de tweede Kliederkerk Alblasserdam (samenwerking tussen de Elthetokerk en wijkgemeente De Brug)! We gaan het verhaal van de Storm op het Meer met elkaar ontdekken. Kliederkerk is voor kinderen van 0-12 jaar met hun (groot)ouders/verzorgers én alle anderen die het leuk vinden om mee te doen, van jong tot oud!

Wat is Kliederkerk?              Het eerste uur is het ontdek-uur. Op allerlei manieren verkennen we een Bijbelverhaal, kris kras door de Havenkerk heen zijn verschillende dingen te doen. Loop er langs, laat de kinderen kiezen en ga lekker aan de slag! Ook mensen zonder kinderen zijn welkom. Of opa’s en oma’s. Ga ergens bij zitten, en help elkaar iets moois te maken. En help elkaar zo spelenderwijs iets van het thema te ontdekken!

Het volgende uur begint met een korte viering. Een kerkdienstje dus. Het Bijbelverhaal wordt verteld, we zingen en bidden.

En dan… samen eten! Onze kliederkerk-hulptroepen bereiden een maaltijd voor, daar hoef je dus niet meer voor te zorgen thuis.

Voor wie is Kliederkerk?       Voor iedereen die samen wil zoeken naar Bijbelverhalen, geloof, Jezus en God. We richten ons qua niveau op kinderen van 0 tot 12. Voor de kinderen van 0-4 is er een aparte ruimte ingericht, maar ze mogen ook meedoen met oudere broers/zussen! En… we doen het samen. Volwassenen mogen meespelen, meewerken, meehelpen, meevieren en mee-eten!

Mag ik zomaar binnenlopen?                  Ja! Óf je bij een kerk hoort of bij welke kerk je hoort, maakt niet uit. Hoe oud je bent ook niet. En of je alleen komt of met z’n tienen ook niet. Welkom! Kliederkerk is ook gratis, je mag gewoon mee komen doen. Als we collecteren is dat voor een goed doel.

Mocht je vragen hebben: je kunt mailen of appen/bellen naar ds. Hester Radstake, radstake@elthetokerk.nl, 06 82322909 of ds. Carol van Wieren, wiere322@planet.nl, 078-6473783

De allerbeste manier om meer te weten te komen is natuurlijk een keer mee komen doen. Tot dan!

Kliederkerk Alblasserdam

Op zondag 20 maart 16.00-18.00 (binnenlopen vanaf 15.45 uur) is er in de Havenkerk eindelijk de tweede Kliederkerk Alblasserdam (samenwerking tussen de Elthetokerk en wijkgemeente De Brug)! Kliederkerk is voor kinderen van 0-12 jaar met hun (groot)ouders/verzorgers én alle anderen die het leuk vinden om mee te doen, van jong tot oud!

We gaan het verhaal van de Storm op het Meer met elkaar ontdekken. Het eerste uur is het ontdek-uur. Kris-kras door de Havenkerk zijn allerlei verschillende activiteiten te doen die te maken hebben met het thema. Het volgende uur begint met een korte viering en daarna gaan we samen eten (voor eten wordt gezorgd!). Van harte welkom!

Meer informatie? Je kunt mailen of appen/bellen naar ds. Hester Radstake, radstake@elthetokerk.nl, 06 82322909 of ds. Carol van Wieren, wiere322@planet.nl, 078-6473783