Musical in de Kerk

Op zondag 15 april is er een ELAN ontmoeting in de Elthetokerk. Na het succes van vorig jaar juni hebben we Kees Posthumus en Juul Beerda nogmaals uitgenodigd. Zij maken voorstellingen over verschillende onderwerpen. Dit maal zullen zij ” vrijzinnig, de musical” voor ons opvoeren.

Het gaat over Peter, ouderling in een vrijzinnig protestante gemeente, die misschien zelfs wel op onze geloofsgemeenschap lijkt en Maria, een meelevend lid van een rechtzinnige gemeente in een dorp dat lijkt op Alblasserdam.  Als deze twee elkaar ontmoeten is het liefde op het eerste gezicht…….hoe dat verder gaat?  Kom en ga het meemaken!

Een actueel en herkenbaar verhaal omlijst met herschreven liedjes uit bekende musicals en een dosis humor.

Het beloofd een verrassend uur te worden. Zorg dat u er op tijd bij bent dan heeft u in ieder geval plaats.

Waar?             Blokweerweg 22 Alblasserdam.

Wanneer?      15 April, aanvang 10.00 uur. Zaal open om 9.30 uur.

Kosten?          Toegang is gratis, een bijdrage voor het bestrijden van de kosten is welkom.